جستجو

تبلیغات


    تبلیغات شما در اینجا

کتاب تدریس و ارزشیابی با رویکرد فرآیند محور

    تدریس و ارزشیابی با رویکرد فرآیند محور

      کتاب تدریس و ارزشیابی با رویکرد فرآیند محور


    پدیدآورنده: مجید اسماعیلی، عظیم محبی


    کتاب تدریس و ارزشیابی با رویکرد فرآیند محوردر این کتاب ضمن بیان روشهای تدریس با رویکرد فرآیند محورو تفاوت های ارزشیابی سنتیو نتیجه مداربا ارزشیابی فر آیند محورویزگیهای معلمان و ابزارهای مورد استفاده آنان بازگو گردیده است .ویزگی  تدریس با رویکرد فر آیند محور به قرار زیر است. تاکید بر فر آیند یادگیریبه جای نتیجه گیری  *تاکید عمده بر پردازش اطلاعات و تشکیل ساخت ذهنی*توجه به دانش و تجربیات قبلی فرا گیران*تاکید بر انگیزش درونی*تاکید بر فر آینداکتشاف وحل مساله*تاکید بر راهبردهای فرا شناختی*تاکید بر فعالیت گروهی و یادگیری مشارکتی*تاکید بر سوال های دانش آموزان*تاکید بر مفهوم سازی*تاکید بر کیفیت یادگیری*تاکید بر فعالیت های پزوهشی*تاکید بر ارزشیابی عملکرد  و تربیت مطلوب فرهنگی


    این مطلب تا کنون 18 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ جمعه 22 مرداد 1395
    منبع
    برچسب ها : ارزشیابی ,رویکرد ,تدریس ,فرآیند ,کتاب ,آیند ,رویکرد فرآیند ,کتاب تدریس ,فرآیند محور ,
    کتاب تدریس و ارزشیابی با رویکرد فرآیند محور

تبلیغات


    Ads

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز یکشنبه 10 ارديبهشت 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر